OPSKRIVNINGS INFO
Info til personer der allerede står på foreningens venteliste
OBS: fra 2024 er indbetalingsfristen ændret til først tirsdag i februar.
Jeg ønsker fortsat at stå på ventelisten
I bedes indbetale 200 kr., til bankkonto 5332-0000249086, for forsat at stå på ventelisten i sæsonen 2024.
Beløbet skal være indbetalt senest den første tirsdag i februar (I 2025 er dette den 04. februar)
HUSK at skrive dit unikke løbenummer og navn på indbetalingen!
Inden udgangen af februar vil I modtage en mail med kvittering på din indbetaling. Sidst i februar, vil du på hjemmesiden kunne se din placering på ventelisten, ud fra dit løbenummer. Herefter vil ventelisten blive opdateret jævnligt hen over sæsonen.
Har vi ikke modtaget indbetalingen rettidigt, slettes du fra ventelisten.
Husk altid at sende en mail til: havesalg@hffaelleseje.dk , hvis du ændrer adresse / telefonnr. eller mailadresse.
Salg af huse
Salg af huse foregår i perioden 1. maj – 30. september.
Du vil blive indkaldt på mail, senest en uge før fremvisningen. Har du ikke mulighed for at deltage i fremvisningen, skal afbud mailes foreningen, senest den dato som vil være nævnt i mailen.
Hvis man undlader at melde afbud, betragter foreningen det som et nej til det/de hus/huse der er indkaldt til, undlader man at melde afbud tre gange, bliver man slettet af ventelisten.
Ønsker man i en sæson ikke at blive indkaldt til fremvisninger, bedes dette meddelt på mail. Der skal stadigvæk indbetales ventelistegebyr.
Huse til salg, bliver først tilbudt internt til medlemmer af haveforeningen. Findes der ikke en køber internt, indkaldes den eksterne venteliste.
Med venlig hilsen
H/F Fælles Eje
E-mail: havesalg@hffaelleseje.dk